24 June 2009

1 Rejab....Ku Sambut Sekali Lagi

Alhamdulilah....1 Rejab tahun ini dapat disambut lagi. Bersyukur pada Allah kerana masih dipanjangkan umur dan didoakan dimurahkan rezeki. Beberapa jam lagi, akan berkumandang azan Maghrib dan bolehlah berbuka. Emm...nak makan apa hari nie? Nak yang paling simple dan mudah. Maklumlah orang bujang. Kepada yang berpuasa, Selamat Membuka Puasa
Hari ini juga, aku bersyukur kerana aku telah pun ambil Surat Tawaran Penuh. Mula-mula nak ambil awal tetapi disebabkan banyak tawaran universiti yang diterima, aku pun jadi konfius mana nak pilih. Lepas ini aku bercuti selama 18 bulan bagi menyambungkan pengajian aku. Doakan aku terus berjaya. Insyallah. Alam Setia selepas ini jadi pelajar.......galas beg pi universiti.

1 comment:

@xiM said...

selamat sambung belajar!!