05 July 2009

Jalan-jalan Hari Sabtu

Hujung minggu kali ini diambil sepenuhnya di gym untuk jaga stamina kesihatan badan agar senantiasa ceria dan sehat walafiat. Lagi pun tuntutan beberapa aktiviti untuk 2 minggu akan datang. Dalam perjalana pulang singgah sekejap di Karnival Jualan Mega 09, Taman Tasik Cempaka. Jumpa kawan yang buka gerai kat situ. Sambil tu jalan-jalan beli apa yang patut.



Tertarik dengan Sambal NekNor. Perut tengah lapar, so belasah je makan hidangan yang ditunjukkan. Sedap tau...siap beli untuk dibawa balik. Pakcik, nanti boleh kita makan - Sambal Ikan Bilis + Ice Blended. Mai ler singgah rumah... kekekeke


Bauhulu MakWe menjadi tarikan juga. Makcik ini siap berbaju melayu tradisi. Lepas rasa 5-6 ketul bauhulu MakWe, beli 2 bekas untuk bawa balik rumah. Sedap siot...makan dengan kopi panas.

1 comment:

hOtMaMa said...

uols...pic yg last tu bahulu ker?? klu betul la... hamboii.. bahulu pun dah dimodenkan.. ala2 cupcake plak rupanyer dah... apa2 pun klu mak la..bahulu ikan tetap dihati w/pun rasa sama jerk..tetap nak gambar ikan..hiks!