30 May 2009

Usha punya Usha

perjalanan ke KL menaiki kemudaha ERL mudah sekali. paling seronok jika destinasi yang hendak dituju berdekatan dengan frasarana ini. nak drive, aku malas sikit. nak naik Komuter, tobat aku tau mau. ERL sahaj pilihan..

semasa dalam ERL ni sempat aku usha-usha aweks yang dok sebelah kerusi. nak tengok sangat pun tak boleh. sapa lah empunya diri ni. siap make-up, sikat-sikat rambut macam-macam lagi ler. yang sure dia bukan orang Malaysia. aku pula dok sebelah bos aku Pn Wan dan team handholding Lisa. sambil borak-borak dgn diorg, sambil usha-usha. kekekkeke

sempat aku posing jap depan signboard MIDA. aku gi sebab ada presentation pada Menteri kat sini. ini last kerja aku kot sebelum aku cuti belajar sepenuhnya.

balik pula dari MIDA, aku terus ke Perbadanan Putrajaya. nak diskuss sistem dengan diorang disini pula. bagus betul Perbadanan ini jika dibandingkan dengan PBT lain. jangan marah yang lain.

balik rumah terus aku penat sepenatnya. nak siap kerja terbengkalai lagi. Sorry, update agak kurang diminggu ini sebab banyak hal lain aku nak siap.

No comments: