28 April 2008

jadi lagi...

hari ni aku sakit lagi. ta tau kenapa, berulang lagi. selepas 'berbincang' di FSQD, MOH petang ini. aku 'diserang' sekali lagi. macam nak menangis kali ini. tapi alhamdulilah, misi aku disana berjaya. aku doakan agar apa yang aku rancang bagi projek ini berjalan sebaik mungkin. apa yang terjadi, kerja tetap kerja. itu komitmen aku pada kerjaya aku, tempat aku mencari rezeki. aku tak bimbang lagi, rumah aku sekarang 5 -7 minit ke Hospital Putrajaya. apa-apa hal, makcik-makcik opis ada yg dok sekitar ni. mudahlah sikit.
petang ini aku berehat seketika, malam aku ada misi lain untuk keesokan hari.
doakan yang terbaik untuk aku. thanks Dolah ingatkan aku tentang PTK. dulu aku tak sempat nak ambil. tahun ini aku usahakan yang terbaik walaupun last minit.

4 comments:

@xiM said...

Alam sakit apa tuh...kena serangan..macam menakutkan jek bunyinya...anyway,have a gewd day...

Anonymous said...

oitss..hang sakit apa? serius ke? share la skit

Unknown said...

chaiyok-chaiyok
make sure PTK pass ngan jayanya

sakit p nie ALAM?
x citer pun..

(",)

MOLY said...

alam . take care k
jangan lupa makan ubat ..
dan banyak2 lah berehat

:)