05 November 2006

Ombak Kecil Mewarnai Rentak Kolam


Alamak.....buat hal lagik. Ader error system. Aduh......pening kepala aku. Inilah nadi perjalanan pekerjaan aku, bila dah "demam" kenalah kasi obat. Aku buat sikit Window Update, lama siot kena menunggu sebeb line Internet di opis aku nih slow sikit. Sabar..sabar.....sabar...

Semasa aku menunggu siap, aku ambil sikit pemandangan luar yang indah. Tahu sajalah....Alam suka kehijauan. Cuaca pada hari Sabtu nie mendung sikit, sebelah petang hujan. Biasa kalau petang Alam akan ke Laman Megalit, so pada hari nie tak jadilah. Ingat pada hari ni, nak lunch dengan seseorang, tapi tak der pun jawapan. Ingat nak gi satu tempat, tapi tak der pun jawapan.


Emmmm......then group bebudak juruteknik ajak gie beraya di rumah Kak Anne, so apa lagi. Alam pun seronoklah. Join group nie, hilanglah tension sikit. Biler balik opis.........tengok notebook nie dah siap. Alhamdulilah.......


Wow.......percikan air ke arah bangunan pejabat.


Setenang pokok di kolam, ombak kecil mewarnai rentak kolam


Setenang ikan bermain di kolam, air yang jernih meredakan keadaan.


Angin bayu, mencorakkan air kolam


"Jom lumba"


No comments: