14 November 2006

Aku Tetap Aku

Aku tetap aku
Berdiriku disini
Menerus perjungan
Yang masih panjang, tanpa noktah
Ku tempuhi semua cabaran
Masa tetap masa
Tak sama dengan emas, berlian atau wang
Bolehkan ku beli masa?
Tidak...tidak..tidak
Masa, semuanya akan menjadi sejarah
Coretan satu sejarah
Yang baik jadikan teladan, yang buruk sebagai sempadan
Ku ukir senyumanku
Buat sahabat disekelilingku
Tanpamu, siapalah aku
Tanpamu, aku tak dapat teruskan perjuanganku
Terima kasih semua.
Ku mencari sesuatu, apakah itu?
Masa penentu segalanya
Aku ingin berjumpa
Seorang yang aku hormati
Bukan kerana itu, tetapi persahabatan
Persahabatan kekal sehingga ke akhir hayat
Sesuatu aku beritahu
Padamu wahai sahabatku
Sesuatu aku beli
Kutunjuk padamu buat yang pertama kali
Ku tabahkan hati, keranamu
Kau menjadi sumber inspirasiku
Kejayaanmu memberi semangat kepadaku
Untuk mencatat sejarah yang terbaik dalam hidapku
Aku tetap aku
Ukiran senyumanku untukmu
- Sekian -






1 comment:

Hambali ® said...

gambaq jamuan ICU haritu mana dia ?