05 November 2006

Demam & Bunga Raya

Malam tadi, aku memang tak boleh tidur. Panas jer badan. Em...awal-awal pagi aku dan terjaga. Jam 4.30 pagi. Emm.....aku sah demam ari nie. Patut lah aku tak bersemangat sajer semalam. Macam2 aku nak buat. Lepas solat Subuh, aku terus gie Pusat Pakar, amik ubat. Aku kena bertindak awal, kang demam teruk, lagi susah aku. Bulan nie, banyak program yang aku kena handle. Tak der aku, susahlah yang lain.
Then lepas amik ubat, aku pun gi minum. Mana lagi....he he he. Tempat biasa aku lah. Kopitiam Bangi, bolehlah......aku suka roti bakar kat situ. Then, aku terus meluncuri kereta menuju ke Putrajaya. Tetiba sajer aku teringat Bunga Raya. Menjadi lambang kemegahan, dan sekarang dilupakan. Aku pun ke Presint 2, pakai kasut sukan sambil jongging slow-slow....aku pun sempatlah posing sikit. Peluh badan aku. Coverlah semalam tak dapat ke Laman Megalit. He he he.....tak ramai ari ni. Adalah 3 orang yang cam aku jugak. Doakan esok Isnin, aku sehat sepenuhnya. Aminnnnnn













- Bunga Raya Bunga Kebangsaan Kita -






3 comments:

wahdi said...

wah, demam2 sempat belari lagi tu..hehehe, berkejar-kejaran ngan sapa man?? hehehe

wahdi said...

wah,demam2 masih sempat gi jogging tu, berlari-berkejarang ngan sapa Man?? hehehe

wahdi said...

berlari dan berkejaran ngan sapa pepagi tu Man?? hehehe