12 March 2009

tengah-tengah

ari ni aku lambat gi opis. sengaja atau malas nak gi. akhirnya, kaki ini terus langkah ke pejabat. aku jalan dengan selamba sahaja masuk opis. mata-mata rakan-rakan terus memandang. 'patutlah pagi ni akak tak nampak kereta' + 'aik, bangun lambat ker' + 'ingatkan meeting di luar' + 'awak datang lambat ya'...itu antara yang diungkapkan oleh rakan-rakan sepejabat. apa-apa pun terima kasih sebab ambil berat.

terus ke bilik latihan, aku kena beri taklimat. mula-mula orang lain,tapi dia ada hal last minit, so tak kesah lah. last year sepanjang tahun aku kasi membuat marketing dan promosi tentang topik ini. para peserta tak jadi nak mengantuk. then follow dengan team member lain untuk topik seterusnya. hahahaha....

seterusnya, aku terus ke MAS Putrajaya urus tentang tiket penerbangan. aku hampir lupa perjalanan pergi dan balik aku. maklumlah minggu depan cuti sekolah. 'bawa anak jalan-jalan ker?' kekekekke, soalan maut aku terima. terima kasih pada kakitangan kaunter di MAS Putrajaya sebab tolong dapatkan tiket yang terbaik dan siap explain lagi walaupun banyak pelanggan pada masa itu.

No comments: