01 October 2007

...today

La...ko junior aku ker dulu. Yang ni pula senior aku. Kecik dunia nie, kita bertemu disini. Yang senior tu pernah dapat anugerah remaja dulu dan ngan si Hardi, sifu coding. He he he. Yang hendak ke Sabah tetap akan ke sana. Begitu juga yang ke Melaka, siap offer kalau ko kesana jangan lupa cari aku bro. He he he...aku tetap suruh ko belanja nanti. Yang junior memang sorang yang bersopan santun dari dulu sampai sekrang. Dia akan kemana, tak sure lagi. Tapi yang pasti dia tokey development jugalah. Siapa tahu apa yang dia pernah bangunkan, rajinler bertanya. Kecil bukan sebarang kecil tapi kecil berharga. Yang baru abis belajar pula, ini first job. Takut gementar, gumbira semua ada. Ke Sarawak ker @ disini juga. Pergilah ke Sarawak, kang nanti saya cita selok belok. He he he
Untuk anda semua, selamat bertugas ya. Untuk Sepul tahniah...tahniah...tahniah. Jangan lupa tiket untuk aku ya.....

No comments: