04 October 2007

...perlukah

....perlukan aku cerita semuanya atau aku mengambil langkah sengap dan simpan sahaja. nak cakap atau tak cakap. apa lagi projek yang perlu aku laksanakan. perlukan pengorbanan dalam kehidupan ini. aku terlalu rindu dgn segalanya. persekitaran, kehidupan dan persahabatan. atau aku terus menuju mencari sesuatu yang baru. aku sudah bersedia. aku yakin berdirinya aku disini bersama satu impian, satu harapan dan satu lagi sejarah dalam kehidupanku. aku mohon pada-Mu Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani. kadang-kala aku terlalu berharap pada seseorang tapi aku tersilap kerana lebih baik aku berdoa pada-Mu IIlahi Yang Mengetahui Segalanya. aku akan kembali seperti dulu. setahun yang lalu dan aku yakin aku mampu melakukannya. Insyallah & doakan aku.


aku ditahun-tahun dulu

Majlis pertama yang dihadiri semasa memasuki kerja ini


Aku di Awana. Ada apa disana?

Kenangan bersama Pak Hassan, pemandu berpengalaman yang banyak membawa aku dulu.

1 comment:

nizan zakaria said...

salam.

hav faith + doa byk2 + buat yang terbaik + tawakkal = insya allah dipermudahkan urusan.

ok? senyum sket ;)