20 April 2009

isnin tetap isnin

isnin tetap isnin, banyak perkara hari ni. semua group QA divide into 2 groups. satu kelas mengajar oleh Pn. Ho dan satu lagi Dr. bila time tea break dan lunch masing-masing bercerita dengan berita lain. semua terkejut, siapa antara peserta QA kali ini yang kena repeat paper Statistic, diorang bercerita ada 10 orang. semua berdebar-debar, tak lulus terjejas pula peluang. exam last frinday 17th April. today result dah ada. cepat benar. semua hati tak tenang, masing-masing dengan adaian tersendiri. gabra juga Alam sama ada lepas atau tidak. kelas petang terus tak concentrate.

on the way balik sempat Alam ambil gambar. bolehlah juga cuaca hari ni. panas siot sepanjang perjalanan di Maju Expressway KL-Putrajaya. jauh tapi jalan tak jem. terus keluar di Putrajaya.


bila aje rumah teringin nak ambil gambar kunci rumah. orang kata 'rajin berusaha kunci kejayaan'. Alam mesti terus berusaha untuk kejayaan akan datang. Doakan kebahagian di dunia dan akhirat. Amin.

dari jendela rumah, lihat dibawah tenang sekali. kenderaan belum banyak lagi. tetiba Alam teringat dengan kesihatan bos Alam. macamana dengan appointment di hospital? apa-apa Alam doakan yang terbaik. jangan lupa jaga kesihatan. malam nie nak kena baca nota SPSS. belajar guna SPSS dikelas. susah gak. nak buat analisis pun susah juga. Jumaat ini exam yang terakhir.

No comments: