13 October 2006

Alam @ Kedai Kopi Shang Ri Putrajaya

Emm.....main catur dua sahabat nie

Nie masa dah nak balik. Bateri camera dah nak abis. Lupa plak nak charge dulu...


Suasan yang palik best......lampunyer macam burung terbang & mengadap opis kitorang

Ala...Cha'Om malu-malu masa aku nak amik picture dia. Yang kat hujung tuh Abg Amir, tak takut kena tarik telinga ker dgn org rumah?


Mrs. MailMarshall, semua kengkawan semeja sure ingat cita aku tentang "Kambing Panggang"


Mr. MailMarshall, cuba makan "Tapai" dengan Kek, setelah aku pujuk dia pun rasa akhirnya.


Aku nak promote.....3 Sahabat Sejati : Cha'Om, Apiz & Izduan


Mereka berdua mempunyai sejarah "Sarawak" cam aku jugak.


Is...bebudak nie, ader ka patut nak amik gambar aku jugak.


Kitornag nak buat cover kulit album terbaru. Nak dengar ker...tunggu


Diskusi dengan Zali, isu-isu semasa.


Ala...bebudak nie...isk...isk...



Dari luar.....


- alam bersama kawan-kawan di Kedai Kopi Shang Ri-
- di mana eik? -





No comments: